Välkommen till min drömblogg!

Den här bloggen är till för mig och allt som jag tycker om, drömmer och fantiserar om. Långt bort från vardagens stress och familjelivet.

Här ska jag kunna skriva av mig, bloggen ska få mig må bra, att få sinnesro och att kanske våga satsa på att få en bättre framtid som har mer att göra med det jag verkligen vill ha ut av livet.

Jag har ända sen jag var liten varit förälskad i länderna runt medelhavet, solen, maten, kulturen, livet, människorna, dofterna och ja allt som har med dessa länder att göra.

Jag hoppas alla bilder kommer att  vara en njutning för ögat...

Kommentarer
Postat av: Karin

För fyra år sedan satt jag och en kompis och bläddrade i en kokbok med medelhavsmat. Den hadde underbara bilder. Jag hadde nyss blivit arbetslös och var deppig av fler anledningar. Jag sa till min kompis om jag bodde så här i ett vitkalkat hus med fönsterluckor,nära till havet och med alla dofter och kryddor så skulle jag vara lycklig. En vecka efter detta fick jag ett oväntat telefonsamtal från Italien med erbjudande om jobb. Och jag bor precis som jag drömt om och som bonus alla hästarna..

2009-01-31 @ 20:08:55
URL: http://lurigopalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0